La trobada ha finalitzat.

Escoltar per part de tots vosaltres, les  paraules de gratitut i felicitacions per als representants de l'ajuntament de Torrefarrera i per als organitzadors, ens compensa la feina i la dedicació dels últims dies.

Joan Ortega i jo os donem les gràcies. Us les donem a tots els assistents a la trobada, a l'alcalde de Torrefarrera i als seu equip de regidors, a l'alguacil Josep Maria sempre disposat al que convingui, a la incansable brigada que ni els homes de Harrilson ho farien millor, a tots els col.laboradors que no s'han resistit al poder de presuació de Joan, als cuiners que ens han fet deleitar una cassola de Torrefarrera boníssima, a JoanRoig per cuidar-nos tan bé, a Bachi sempre disposada a donar un cop de mà, als jovents de Torrefarrera que han portat el bar i han apagat la nostra set, a les fotos que segurament publicarà Gummo i a molta gent més .....  segur que ens deixem algú.

Permeteu-me en nom personal donar les gràcies al meu company de feina, Joan Ortega. Treballar amb ell és fàcil perquè és resolutiu, és descansat perquè quan jo vaig ell ja ha tornat, és agradable perquè sempre té el somriure als llavis, és gratificant perquè té l'èxit assegurat i és tranquil.litzador perquè et diu tranquil.la continuament.
Per tot això les meves gràcies són especialment per a tu Joan. Al teu costat tot sembla més fàcil.

Fins la propera. Adéu i gràcies Torrefarrera.